Общее обсуждение
#91
Опубликовано 09 Ноябрь 2006 - 00:42
#92
Опубликовано 09 Ноябрь 2006 - 08:24
Сорри за полу-блоговый пост) Вчера увидел и купил двд: "Нелинейные рпг (Фо1\2, Арканум, Тормент) русские и английские версии". И правда, русские и английские версии, со всем набором. Вот какие бывают просвещенные пираты.
И что, полные версии? Насколько мне известно, Тормент на 4 дисках, и Арканум - на 2... хотя они могли Тормент компактно упаковать.
Я тоже такой хочу)).
Полные. Я специально устанавливал, правда русский не проверял, но выбор при установке был. Более того с торментом идет 30 меговый ролик-превью)
Купил ради интереса)
) Нда, ну не играл человек, что ты так уж. BG, особенно вторая часть, хороший линейный данжн хак. Почти тоже самое, что IWD на самом деле, только с неплохим сюжетом и кучей претенциозности. Во втором злодеи рулят.
#93
Опубликовано 10 Ноябрь 2006 - 02:41
#94
Опубликовано 10 Ноябрь 2006 - 10:38
#95
Опубликовано 10 Ноябрь 2006 - 12:59
#96
Опубликовано 10 Ноябрь 2006 - 16:18
там мультиплеер, тоже самое, что и сингл, только на 6 человек =) и потом, всегда защиту можно обойти) а скачать мне сейчас все равно не получиться.. Но спасибо =)
я обзор, тоже читал. Но как фанат Phantasy Star Online поиграть очень хочу..
#97
Опубликовано 10 Ноябрь 2006 - 19:50
#98
Опубликовано 11 Ноябрь 2006 - 18:44
не поверишь, оффлайн) угробил на нее часов 300 на Дримкасте и чуть меньше в ПК версию (часов 100). Просто мир очень нравился =)
#99
Опубликовано 28 Ноябрь 2006 - 11:57
http://www.rpgcodex....tent.php?id=138
Still, the diversity in character classes opens way to some very specialized parties. While it’s expected of games of this genre that you can create and combine certain character archetypes which result in several party concepts, Wizardry 8 gets into the thick of it by presenting an intricate character system. Since all races have their own statistical strengths and weaknesses, especially against certain types of spells, these must be carefully contrasted with some classes’ potential benefits and handicaps. Sure, a Lizardman Fighter might seem a good idea due to their Strength but the race is particularly weak against spells of the Mental magic realm so you may want to consider if you want the frontliner crying like a baby or being charmed into executing your spellcasters. On the other hand, having a Dwarf’s natural damage resistance stack with the Monk’s own damage resistance may provide good results. And since a Samurai develops both melee combat and spell casting, it’s up to the player to decide which he will focus on depending on what use he has to the party.
There’s a part of me that looks at Wizardry 8 with some regret, not only because it could have been a more polished game but also because there’s the notion that this kind of game is a grimoire of nostalgic dungeon crawling and roleplaying that we may never see again. I can’t help but store my final game saves in the hope that someday a follow up to the series is released and one day I can return to it. But another part of me also looks to the game with some joy because I know I’m in the presence of one of the last old school CRPGs that, despite some blemishes, goes out with a roar. They don’t make games like these anymore.
huh? Хотя хорошо, что кто-то делает обзоры старых игр.
#100
Опубликовано 30 Ноябрь 2006 - 11:06
http://www.computera...e.php?id=149834
Fighting styles, meanwhile, are unlocked as you progress through the game (opened up to you through sub-plots and your varying allegiances), and this time there'll be two extra on show - one of which being a tasty and rather nippy Viper stance, as used by real assassins. Oh, and a first-person view as well if you're in the mood.
It's a special game, perhaps somewhat beleaguered by the graphical superiority of the Neverwinter Nights 2s and the Oblivions of this world, but its pedigree is clear. Did you know, for example, that the old language spoken by many NPCs is actually a specially created tongue made by clever people from university to ensure that it was linguistically sound?
#101
Опубликовано 30 Ноябрь 2006 - 11:48
#102
Опубликовано 30 Ноябрь 2006 - 11:54
#103
Опубликовано 30 Ноябрь 2006 - 12:19
#104
Опубликовано 01 Декабрь 2006 - 17:54
#105
Опубликовано 02 Декабрь 2006 - 21:16
Изменено: PyshOK, 02 Декабрь 2006 - 21:17