Silent Hill: Shattered Memories
#46
Опубликовано 10 Март 2009 - 19:53
Есть варианты.
Да и вообще, тебя мышка в играх не смущает? Виимот - по сути мышкозаменитель консольный.
Просто у меня такое впечатление, что из отписавшихся здеся против Nintendo Wii эту самую Wii в руках и не держал никто. Ругают заочно, насмотревшись роликов про "Рэймена".
Хинт: лично я оригинальную приставку тож не видел, но эмулировал и прекрасно знаю, как выглядит управление на, к примеру, RE4 Wii. Аццкий гаджет юзается для прицела. Чисто вместо мышака. Ну и в QTE ещё.
#47
Опубликовано 10 Март 2009 - 20:27
Ну как я понял, рейтинг недавно изменили:
This entry was last updated 10/03/2009
К чему бы это? Сх1 давно вышел.
#48
Опубликовано 10 Март 2009 - 21:54
Облом-с...
#49
Опубликовано 10 Март 2009 - 21:56
Good, very good.
#50
Опубликовано 02 Апрель 2009 - 02:05
”This is a reimagining of the first Silent Hill,” explains producer Tomm Hulett. ”It’s not a remake or a port. That’s an important distinction. It really feels like a new game.”
Quotes from the article:
”The characters play different roles, things don’t necessarily happen in the same order, and the story is taken in lots of new directions. You still play as Harry Mason, you’re still looking for your daughter, and you’ll see familiar elements, but they’re all twisted to betray your expectations.”
”One of Shattered Memories’ most significant and intriguing additions—your answers actually affect how the game unfolds. And it doesn’t end there. the game ”watches” you constantly, and your behavior throughout can determine when you’ll meet certain characters, which scenes you’ll witness, and a variety of other factors.” ”In Silent Hill games, the town always gets inside the protagonist’s head,” say Hulett. ”But now, it’s getting inside YOUR head.”
”We’re using the Wii Remote to interact directly with the environment, so the puzzles are all based around that idea,” says Hulett. ”You’re not just hitting buttons to choose things.” He also notes that the solution to a puzzle is always in the immediate vicinity, and assures us there’s a lot less backtracking then in previous games.”
”Longtime fans of the series will also be delighted to learn that there’s a way through every locked door; no more checking dozens of entrances only to find that 90% of them are permanently barred shut.”
#51
Опубликовано 02 Апрель 2009 - 02:33
***!
#52
Опубликовано 02 Апрель 2009 - 07:33
Опять будут баталии насчёт труевости
#53
Опубликовано 02 Апрель 2009 - 08:07
#54
Опубликовано 02 Апрель 2009 - 08:53
Опять будут баталии насчёт труевости
Значит, будем живы! :)
#55
Опубликовано 02 Апрель 2009 - 09:50
А так вобщем графика отличная. И учитывая, что Wii по сравнению с PS3\Х360 сильно сливает в граффическом плане, графика в SHSM удалась, ИМХО. Ну покрайней мере выглядит получше, нежели SHH.
Эх..перевел бы кто сканы (а лучше интервью с Ямаокой оттуда и вкратце все остальное).
Кстати в журнале, на странице где все части расставлены попорядку нет SHH
Кстати что еще за телефон у ГГ??? С этим явно перемудрили
Игра содержит элементы СХХ. Интересно какие?
Кстати многие еще думают что это первоапрельская шутка)))
#56
Опубликовано 02 Апрель 2009 - 09:58
Ладно, почитаю хоть ещё статью.
#57
Опубликовано 02 Апрель 2009 - 10:17
#58
Опубликовано 02 Апрель 2009 - 10:27
#59
Опубликовано 02 Апрель 2009 - 10:33
#60
Опубликовано 02 Апрель 2009 - 10:41